28ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ

29 synedrio poy doy

Η ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΑΚΕ

 

ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2021

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 14/10 ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΑΑΔΕ

dake yphresiaka aade 2021

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ & ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ

                                                

ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2018

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!! H ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛEΣΜΑΤΑ

                                                 

27ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ

27o synedrio POE DOY 1

Η ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ!!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΑΚΕ

Συνεντεύξεις

koupkas michalis DETH 2018 3

 Μιχάλης  Κούπκας:       "Θέσαμε τα   προβλήματά μας για πολλοστή φορά στην 4ωρη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό"

Michalis koupkas synenteyxh TV100 15.02.2018 1

 Μιχάλης  Κούπκας:      "Είμαστε κάθετα    αντίθετοι στις συγχωνεύσεις των εφοριών και στους e-πλειστηριασμούς."

synenteyxh mixalh koupka sth dhmokratia 1

 Μιχάλης  Κούπκας: "Η   φορολογική   νομοθεσία είναι ένας λαβύρινθος!!!"

rena yfanth ston antena gia tis epitheseis 1

 Ρένα Υφαντή:  "Ζητάμε νομική  κάλυψη και τη  παραδειγματική τιμωρία των δραστών"

athina 984 mixalhs koupkas 1

 Μιχάλης  Κούπκας:  "Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. εδώ και 2,5 χρόνια νομική θωράκιση και αυστηροποίηση ποινικού πλαισίου"

dionyshs georgiopoylos on line skai 2

 Διονύσης  Γεωργιόπουλος:  "Η πολιτεία  οφείλει να μας προστατέψει για να κάνουμε απρόσκοπτα τη δουλειά μας, πριν θρηνήσουμε θύματα."

mixalis koupkas sto SKAI gia thn pyrobolismoys kata eforiakwn sto Bolo 1 Μιχάλης  Κούπκας:  "Δεν αρκούν  οι υποσχέσεις και τα λόγια, όταν βγαίνουν τα όπλα. Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. λήψη μέτρων εδώ και τώρα."

mpamphs kaoykis 4

 Μπάμπης  Καούκης: "Σε  κατάσταση  φρενίτιδας οι εφοριακοί υπάλληλοι"

mixalis koupkas aoploi sth maxh ths forodiafyghs

 Μιχάλης  Κούπκας: "Οι  εφοριακοί  βγαίνουν για θερινό σαφάρι χωρίς καν χρήματα για τις βενζίνες, άοπλοι στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής"

Rena Yfanth diamartyria gia misthologikh exomoish 1

 Ρένα Υφαντή:  "Η ανοχή μας  έχει τελειώσει.  Απαιτούμε από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Τσακαλώτο και τον Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. τη μισθολογική εξομοίωση ΟΛΩΝ των συναδέλφων"

mixalhs koupkas tv100 synenteyxh gia prophlakismoys 1 Μιχάλης  Κούπκας: "Τι  άλλο πρέπει  να συμβεί για να προστατέψει επιτέλους η πολιτική ηγεσία του Υπ.Οικ. και ο Διοικητής της Α.Α.Δ.Ε. τους υπαλλήλους που έχουν ριχθεί στη μάχη ενάντια στη φοροδιαφυγή χωρίς όπλα και παντελώς απροστάτευτοι"

Mixalhs Koupkas Tax Forum 2016 2

 Μιχάλης  Κούπκας: "Αν  είχε εφαρμοστεί  το μέτρο του πλαστικού χρήματος δεν θα χρειαζόταν να ψηφιστεί το συμπληρωματικό μνημόνιο και ο δημοσιονομικός κόφτης"

tragkas georgiopoylos 3 Διονύσης  Γεωργιόπουλος  "H φοροδοτική  ικανότητα των Ελλήνων έχει εξαντληθεί από την υπερφορολόγηση"

 zdfΜιχάλης  Κούπκας: "Η  φοροδιαφυγή  διαθέτει ένα πυρηνικό οπλοστάσιο και εμείς προσπαθούμε να την κυνηγήσουμε με σφεντόνες"

 Περισσότερα...

Εφοριακά...

Ποιους επιλέγει και πώς θα ελέγχει φέτος η Εφορία για τα έτη 2014-2019 – Στοιχεία από το ίντερνετ για “φίλους”, σχόλια και κριτικές πελατών θα “αλιεύει” για ελέγχους η ΑΑΔΕ

 

Τα «ηλεκτρονικά» βιβλία έρχονται στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, αλλά ήδη οι ελεγκτές είναι «διαβασμένοι» όταν καλούν φορολογούμενους «δια υπόθεσίν τους» στην εφορία. Πριν ξεκινήσουν μάλιστα τον έλεγχο, ερευνούν ακόμα και στο διαδίκτυο για τη λήψη περαιτέρω πληροφοριών αναφορικά με την ηλεκτρονική δραστηριοποίηση του ελεγχόμενου προσώπου.

Αυτό προβλέπει νέα απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργου Πιτσιλή, με την οποία καθορίζονται τα βήματα και τα κριτήρια, βάσει των οποίων οι επιτηδευματίες θα ελεγχθούν εφέτος για τις χρήσεις 2014-2019, προσκομίζοντας τα απλογραφικά (χειρόγραφα ή μηχανογραφημένα) βιβλία εσόδων-εξόδων (πρώην Β΄κατηγορίας) τα οποία τηρούν στα λογιστήριά τους.

 

Από τη στιγμή που ξεκινά ο έλεγχος, οι εφοριακοί θα εξετάζουν τα δεδομένα τουλάχιστον ενός μήνα, για να βρουν παραβάσεις του Κώδικα στις καταχωρήσεις και τις αθροίσεις των βιβλίων, τις εκπτώσεις δαπανών από το Εισόδημα και τον ΦΠΑ, την απόδοση Φόρων Μισθωτών Υπηρεσιών κλπ.

Ειδικά για πωλήσεις μέσω διαδικτύου, μεταξύ άλλων, ερευνώνται και στοιχεία όπως ο αριθμός των μελών/φίλων, σχολίων πελατών, κριτικών κλπ. στην ιστοσελίδα  της επιχείρησης —ή ενδεχομένως και στο facebook και άλλες πλατφόρμες συναλλαγών, δικτύωσης, σύγκρισης τιμών και προϊόντων κλπ.

 

Ο έλεγχος συνεχίζεται ακόμα και σε υπηρεσίες ηλεκτρονικών πορτοφολιών, Paysafe, Paypal κ.λπ αλλά και τυχόν σύνδεση συσκευών POS/e-POS με ξένες τράπεζες.

Ποιοι «κινδυνεύουν» για έλεγχο

1ο Βήμα: Επιλογή «στόχου»

Πριν τον έλεγχο και αφού εκδοθεί εντολή ελέγχου, εξετάζονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

1. αν δεν υποβλήθηκαν δηλώσεις κάθε είδους φορολογίας

 

2. αν είχαν διαπραχθεί φορολογικές παραβάσεις

3. αν υπάρχουν κατασχεθέντα βιβλία ή άλλα έγγραφα και στοιχεία από τα οποία πιθανολογείται φοροδιαφυγή

4. στοιχεία διασταυρώσεων κλπ. από Οργανισμούς, Τράπεζες ή αρχές

5. συναλλαγές  με εκδότες πλαστών ή εικονικών φορολογικών στοιχείων όπως εξαφανισμένους εμπόρους κλπ.

6. διασταυρώσεις βάσει καταστάσεων τιμολογίων πελατών – προμηθευτών

7. στοιχεία που υπάρχουν στο διαδίκτυο για τη λήψη περαιτέρω πληροφοριών αναφορικά με την ηλεκτρονική δραστηριοποίηση του ελεγχόμενου προσώπου.

2ο βήμα: Τυπική συμμόρφωση και διασταυρώσεις

1. Γενικές επαληθεύσεις σε νομιμοποιητικά έγγραφα, βιβλία και στοιχεία, όπως:

– έγγραφα σύστασης ή νομιμοποίησης της επιχείρησης.

–  ορθή τήρηση των βιβλίων και έκδοση των φορολογικών στοιχείων.

– ορθή μεταφορά των δεδομένων των βιβλίων και στοιχείων στις σχετικές δηλώσεις φόρου (εισοδήματος, ΦΠΑ κλπ)

– έλεγχος κλειστής αποθήκης τουλάχιστον δύο ειδών, επιλεκτικά με βάση την τιμή μονάδας ή την ποσότητα ή τη συνολική αξία.

– “ορθή αποτίμηση” για τουλάχιστον 2 είδη επιλεκτικά με βάση την τιμή μονάδας ή την ποσότητα ή τη συνολική αξία.

2. ενδείξεις ή διαφορές που προκύπτουν από διασταυρώσεις καταστάσεων φορολογικών στοιχείων προμηθευτών και πελατών.

3. κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών της ελεγχόμενης επιχείρησης, για τις εισπράξεις, τα εισοδήματά της, της πληρωμές υποχρεώσεων κ.λπ.,

4. ύπαρξη επιχορηγήσεων ή επιδοτήσεων

5. Φορολογικοί Ηλεκτρονικοί Μηχανισμοί (ταμειακές μηχανές και φορολογικές μνήμες)

3ο βήμα: Επαληθεύσεις επί εσόδων και αγορών

1. αν καταχωρήθηκαν ορθά στα βιβλία τα εκδοθέντα στοιχεία λιανικής πώλησης ή παροχής υπηρεσιών και τα τιμολόγια για κάθε πώληση αγαθών ή παροχή υπηρεσιών, για συνολικό χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30 ημερών.

2. αν έγινε ορθή καταχώρηση του Φ.Π.Α. και των λοιπών φόρων, για συνολικό χρονικό διάστημα τουλάχιστον 30 ημερών.

3. αν έγιναν σωστά οι αθροίσεις των ποσών των εσόδων και των αγορών του φορολογικού έτους, επί χειρόγραφης τήρησης των βιβλίων.

4. αν καταχωρήθηκαν ορθά στα βιβλία, με βάση τα τιμολόγια και τις διασαφήσεις εισαγωγής, η αξία και ο αναλογών Φ.Π.Α. για συνολικό διάστημα τουλάχιστον 30 ημερών.

4ο βήμα: Έρευνα διαδικτυακών συναλλαγών

Εάν ο ελεγχόμενος διενεργεί συναλλαγές μέσω διαδικτύου, θα ελέγχονται και θα επαληθεύονται τα παρακάτω:

1. Η καταχώρηση του ελεγχόμενου προσώπου στο Γ.Ε.Μ.Η., αναφορικά με την δραστηριοποίησή του σε ηλεκτρονικό ή εξ αποστάσεως εμπόριο ή παροχή υπηρεσιών.

2. Η ύπαρξη τυχόν άλλων διαδικτυακών τόπων που σχετίζονται με το ελεγχόμενο πρόσωπο, καθώς και το όνομα του φυσικού/νομικού προσώπου στο οποίο έχουν κατοχυρωθεί.

3. το κόστος της παρουσίας και δραστηριοποίησής του στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης και της διαφημιστικής του δαπάνης. Μεταξύ άλλων, ερευνώνται και στοιχεία όπως ο αριθμός των μελών/φίλων, σχολίων πελατών, κριτικών κ.λπ.

4. η ύπαρξη συμβάσεων/συμφωνιών με εταιρείες μεταφορών (courier)

5. Η διαδικασία που ακολουθείται κατά τη λήψη και καταχώρηση της παραγγελίας, την πληρωμή, καθώς και την αποστολή των αποθεμάτων ή την παροχή υπηρεσιών.

6. Οι τρόποι πληρωμής των ηλεκτρονικών και εξ αποστάσεως συναλλαγών, όπως πληρωμή μέσω πιστωτικών ιδρυμάτων, αντικαταβολών μέσω επιχειρήσεων ταχυδρομικών υπηρεσιών, ιδρυμάτων έκδοσης ηλεκτρονικού χρήματος, ηλεκτρονικών πορτοφολιών, Paysafe, Paypal κ.λπ.

7. Η τυχόν σύνδεση των συσκευών POS/e-POS με ξένα πιστωτικά ιδρύματα.

8 η ύπαρξη εσόδων από προμήθειες, διαφημιστικά συμβόλαια ή άλλα έσοδα από συναλλαγές με επιχειρήσεις ή πρόσωπα που έχουν παρουσία στο διαδίκτυο.

5ο βήμα: Πλαστά ή εικονικά φορολογικά στοιχεία

Μέσω των καταστάσεων πελατών- προμηθευτών, αναζητούνται ως «ύποπτες» μεμονωμένες αγορές ή δαπάνες ιδιαίτερα μεγάλης αξίας σε σχέση με τα δεδομένα του ελεγχόμενου προσώπου, ιδίως από προμηθευτές με τους οποίους δεν υπάρχουν συστηματικές συναλλαγές καθώς επίσης και φορολογικά στοιχεία, ιδιαίτερα αυτά με μεγάλη αξία, για τυχόν πλαστότητα, εικονικότητα ή νόθευσή τους.

6ο Βήμα: Φόροι Εισοδήματος

«Ανεξαρτήτως ποσού». Αναζητούνται «μη εκπιπτόμενες επιχειρηματικές δαπάνες», καθώς και οι δαπάνες προβλέψεων επισφαλών απαιτήσεων.

7ο βήμα: Έλεγχος Φ.Π.Α.

Θα ελέγχεται:

1. Η συμφωνία φορολογητέων εκροών και εσόδων από επιχειρηματική δραστηριότητα και σε περίπτωση σημαντικής απόκλισης αν η απόκλιση αυτή αιτιολογείται.

2. η ορθή μεταφορά σωστά στις δηλώσεις οι εκροές (έσοδα), και οι εισροές (αγορές και δαπάνες), όπως προκύπτουν από τα τηρούμενα λογιστικά αρχεία.

3. Η ορθή εφαρμογή των προβλεπόμενων συντελεστών Φ.Π.Α.

4. Εάν το δικαίωμα έκπτωσης έχει ασκηθεί υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο άρθρο 32 του Κώδικα Φ.Π.Α.

5. Εάν υφίστανται δαπάνες, για τις οποίες η ελεγχόμενη επιχείρηση έχει εκπέσει τον αναλογούντα Φ.Π.Α., χωρίς να υπάρχει τέτοιο δικαίωμα.

6. Εάν η επιχείρηση έλαβε επιστροφή Φ.Π.Α. χωρίς να το δικαιούται.

7. Εάν διενεργήθηκε επιμερισμός του φόρου των κοινών εισροών (Pro-rata)

8ο βήμα: Έλεγχος ΦΜΥ – παρακρατούμενων φόρων:

1. Θα διενεργείται έλεγχος συμφωνίας των ακαθάριστων αποδοχών που εμφανίζονται στις υποβληθείσες δηλώσεις Φόρου Μισθωτής Εργασίας (Φ.Μ.Ε.) με αυτές που εμφανίζονται στα τηρούμενα βιβλία/λογιστικά αρχεία της ελεγχόμενης

2. Η ίδια συμφωνία διενεργείται και ως προς τους παρακρατηθέντες και καταβληθέντες φόρους.

3. Θα επαληθεύεται η ορθή παρακράτηση του φόρου μισθωτής εργασίας και της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης σε 2 υπαλλήλους της επιχείρησης.

07/02/2019

deltio typoy adedy afantos o tsakalwtos

Την απαξίωσή του προς τους εκατοντάδες εργαζόμενους, τις Ομοσπονδίες και την Α.Δ.Ε.Δ.Υ., που συγκεντρώθηκαν σήμερα, Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019, στο Υπουργείο οικονομικών για τα ΒΑΕ και τον 13ο και 14ο μισθό, έδειξε, για μία ακόμα φορά, ο Υπουργός Οικονομικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος.

Παρά το γεγονός ότι εδώ και 20 μέρες η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. έχει ζητήσει συνάντηση μαζί τουκαι παρά το γεγονός ότι ενημερώθηκε για τη σημερινή κινητοποίηση και τη συγκέντρωση των εργαζομένων έξω από το Υπουργείο του, αυτός επέλεξε να απουσιάζει.

Είναι και αυτό ένα δείγμα της πρακτικής με την οποία η  Κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους εργαζόμενους.

Αντ’ αυτού ανέλαβε να ενημερώσει την Α.Δ.Ε.Δ.Υ. ο Διευθυντής του γραφείου του, ο οποίος κατ’ εντολή του Υπουργού δήλωσε ότι «η συνάντηση για τον 13ο και τον 14ο μισθό δεν έχει νόημα», αφού εκκρεμεί η δίκη στο ΣτΕ. Αρνήθηκε, δηλαδή, να δώσει πολιτική λύση στο θέμα, όπως έκανε  η Κυβέρνηση με τους ένστολους.

Για τα ΒΑΕ δήλωσε πως θα παραταθεί η χορήγηση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας, για ένα εξάμηνο, μέχρι να καταλήξει η Κυβέρνηση σε οριστική λύση.

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., ύστερα από τα παραπάνω, καταγγέλλει τον κ. Τσακαλώτο σε όλους τους εργαζόμενους, για την απαράδεκτη και απαξιωτική στάση του και δηλώνει πως μέσα στις επόμενες μέρες θα οργανώσει νέα συγκέντρωση στο Υπουργείο Οικονομικών.

Θέλει δεν θέλει ο κ. Τσακαλώτος θα αναγκαστεί, όπως έγινε και στο παρελθόν, να δεχθεί τους εργαζόμενους.

Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Δελτίο Τύπου – Άφαντος, για μία ακόμα φορά, ο κ. Τσακαλώτος από το Υπουργείο του

01/02/2019

ste 5

Θετική έκρινε το ΣτΕ την εισήγηση της Κωνσταντίνας Φιλιοπούλου για την προσφυγή εναντίον της κατάργησης των δώρων Χριστουγέννων – Πάσχα και του επιδόματος αδείας, των δημοσίων υπαλλήλων.

Οι εκπρόσωποι της ΑΔΕΔΥ προσέφυγαν στο ΣτΕ ζητώντας να κηρυχθεί αντισυνταγματική η κατάργηση των δώρων, διεκδικώντας παράλληλα την αναδρομική καταβολή τους αλλά και την επαναφορά τους.

Στην εισήγησή της η κ. Φιλιοπούλου ανέφερε ότι με την επίμαχη διάταξη του νόμου του 2012 που οδήγησε στην πλήρη κατάργηση του 13ου και 14ου μισθού, επιχειρήθηκε μια νέα – και για πολλοστή φορά – περικοπή των αποδοχών της ίδιας ακριβώς ομάδας θιγόμενων.

Το ίδιο επιχείρημα, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΣτΕ, χρησιμοποίησαν και οι πέντε δικηγόροι της ΑΔΕΔΥ, οι οποίοι εκπροσωπούσαν τους δημοσίους υπαλλήλους, τονίζοντας ότι με την πλήρη κατάργηση του 13ου και 14οι μισθού, την περικοπή των μισθών και την αύξηση της φορολογίας, τα εισοδήματα των δημοσίων υπαλλήλων έπεσαν κάτω από το όριο της αξιοπρεπούς διαβίωσης. Πρόσθεσαν ότι αν επιστραφούν τα κομμένα δώρα και επιδόματα μέσω αναδρομικής καταβολής και αρχίσουν να επαναχορηγούνται στο Δημόσιο, δεν θα ωφεληθούν μόνο οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλά και η ίδια αγορά, καθώς τα επιπλέον χρήματα θα ενισχύσουν την κατανάλωση.

Από την πλευρά τους οι δύο δικηγόροι που εκπροσωπούσαν το Δημόσιο, τόνισαν ότι η κατάργηση των δώρων και του επιδόματος άδειας, με τον νόμο 4093/2012, ήταν αναγκαία, καθώς η χώρα βρισκόταν στο χείλος της χρεοκοπίας και υποστήριξαν ότι οι δημόσιοι υπάλληλοι υπέστησαν πολύ μικρότερες περικοπές στα εισοδήματά τους απ’ ότι οι ιδιωτικοί υπάλληλοι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ετήσιο κόστος για τον κρατικό προϋπολογισμό από τυχόν επαναφορά των δώρων και των επιδομάτων στο Δημόσιο, υπολογίζεται ότι θα φθάνει τα 600. εκατ. ευρώ., ενώ τα αναδρομικά μπορεί να εκτινάξουν το κόστος στα 3,8 δισ. ευρώ (3.000 ευρώ για κάθε δημόσιο υπάλληλο, για την περίοδο 2015-2018).

Πηγή: www.economico.gr

22/01/2019

anadromika diekdiskhsh prosfygh

Προς: 
1. Ομοσπονδίες – Μέλη της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
2. Νομαρχιακά Τμήματα Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
3. Γενικούς Συμβούλους της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.

Θέμα: «Διεκδίκηση αναδρομικών 13ου – 14ου μισθού».

Μετά την επίσπευση της εκδίκασης, στο Συμβούλιο της Επικρατείας, της υπόθεσης για τη συνταγματικότητα ή μη του Ν. 4093/2012 που κατάργησε εντελώς τα δώρα και το επίδομα αδείας (500 + 250 + 250 €), ζητήσαμε από τη Νομική σύμβουλο, σχετική Γνωμοδότηση.

Επειδή πέραν της συνταγματικότητας θα κριθεί επιπλέον και η αναδρομικότητα των απαιτήσεων, σας κοινοποιούμε τη σχετική Γνωμοδότηση προκειμένου να την αξιοποιήσετε για την καλύτερη υπεράσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων που εκπροσωπείτε.

Εξυπακούεται ότι η επαναφορά του συνόλου του 13ου και 14ου μισθού είναι στην προμετωπίδα των αιτημάτων μας και θα αποτελέσει αντικείμενο διεκδίκησης και στην επικείμενη συνάντηση της Α.Δ.Ε.Δ.Υ. με τον Υπουργό Οικονομικών.

Για την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ          Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΙΔΑΣ              ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΟΥΤΣΙΟΥΜΠΕΛΗΣ

Επιστολή – Διεκδίκηση αναδρομικών 13ου – 14ου μισθού

ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ 21.1.2019 – ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ

06/12/2018

axiologhsh AADE 2

Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Δημόσια Διαβούλευση για Αξιολόγηση

Eισαγωγικό Κείμενο Δημόσιας Διαβούλευσης

Παρουσίαση Αξιολόγησης

Κανονιστική Αξιολόγησης για Διαβούλευση

 

Η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους εργαζόμενους της Α.Α.Δ.Ε. και τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους τους να συμμετέχουν στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το "Καθορισμός των οργάνων, των κριτηρίων και της διαδικασίας διαχείρισης Απόδοσης των Υπαλλήλων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με το άρθρο 28 του νόμου 4389/16 (Α΄94)" και να καταθέσουν τις προτάσεις τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., μέχρι και την 20η Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 12.00 π.μ."

Σε δημόσια διαβούλευση έχει τεθεί η νομοθετική πρωτοβουλία της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, υπό τίτλο: "Καθορισμός των οργάνων, των κριτηρίων και της διαδικασίας διαχείρισης Απόδοσης των Υπαλλήλων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με το άρθρο 28 του νόμου 4389/16 (Α΄94)".

 

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΑΑΔΕ "με την παρούσα νομοθετική πρωτοβουλία θεσπίζεται ένα Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης της Απόδοσης, ως δομημένη διοικητική διαδικασία που αποβλέπει στην ανάπτυξη τόσο του υπαλλήλου όσο και της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), μέσω καθορισμού σαφούς στοχοθεσίας, διαδικασιών παρακολούθησης, μέτρησης και αξιολόγησης συγκεκριμένων ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων, διαχείρισης των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης, καθώς και υλοποίησης δράσεων εκπαίδευσης, υποστήριξης, βελτίωσης και επαγγελματικής ανάπτυξης των υπαλλήλων της Αρχής.

 

Το νέο σύστημα αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων έχει επίκεντρο τις ανάγκες του υπαλλήλου και επιδιώκει να τροποποιήσει την υφιστάμενη δομή διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού που εδράζεται σε μία συσσωρευμένη πρακτική δεκαετιών με τις γνωστές συνέπειες της μη αξιοποίησης των ικανοτήτων των υπαλλήλων. Το νέο σύστημα αξιολόγησης δίνει βάρος στην αναγνώριση της εργασίας, την παραγωγή έργου, τις συνθήκες εργασίας, την ανάπτυξη των γνώσεων, δεξιοτήτων και συμπεριφορών των υπαλλήλων και την ενίσχυση της σταδιοδρομίας τους με την επιβράβευση αυτών που είναι αποτελεσματικοί και αποδοτικοί και την στήριξη - εκπαιδευτική και επαγγελματική - όσων χρήζει βελτίωση η απόδοσή τους.  

 

Επιπλέον, μέσω των καινοτόμων διαδικασιών που εισάγονται προωθείται η συμμετοχικότητα των υπαλλήλων μέσα από διαβουλευτικές διαδικασίες και όργανα, ενώ ενισχύεται ο ολιστικός χαρακτήρας της αξιολόγησης με την υιοθέτηση της "κυκλικής αξιολόγησης", όπου όλοι αξιολογούνται και αξιολογούν όλους, με σκοπό την εμπέδωση των αρχών της αξιοκρατίας, της διαφάνειας και της ισότητας σε όλα τα επίπεδα διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε”.   Σε αυτό το πλαίσιο η ΑΑΔΕ καλεί όλους τους εργαζόμενους της Α.Α.Δ.Ε. και τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους τους να συμμετέχουν στη δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το "Καθορισμός των οργάνων, των κριτηρίων και της διαδικασίας διαχείρισης Απόδοσης των Υπαλλήλων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων σύμφωνα με το άρθρο 28 του νόμου 4389/16 (Α΄94)" και να καταθέσουν τις προτάσεις τους στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., μέχρι και την 20η Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 12.00 π.μ."

03/12/2018

prostimo se tropooihtikh 1

Δημοσιεύθηκε η ΠΟΛ. 1215/2018 εγκύκλιος της ΑΑΔΕ με θέμα «Συμπλήρωση της ΠΟΛ. 1252/2015 εγκυκλίου, αναφορικά με τη μη επιβολή του προστίμου της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 54 του ν.4174/2013 κατά τη διόρθωση πληροφοριακών στοιχείων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων (Ε1, Ν, Ε2, Ε3 και λοιπών συνυποβαλλόμενων εντύπων)».

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην ΠΟΛ. 1215/2018, τροποποιητικές δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος που υποβάλλονται για τη συμπλήρωση ή μεταβολή αμιγώς πληροφοριακών στοιχείων, δηλαδή στοιχείων που δεν επηρεάζουν το αποτέλεσμα της φορολογικής δήλωσης, σκοπό έχουν τη διόρθωση υποβληθεισών ελλιπών δηλώσεων.

Ενδεικτικά παραδείγματα τέτοιων περιπτώσεων είναι η εισαγωγή ή η διόρθωση του αριθμού παροχής της ΔΕΗ, του ΑΜΚΑ του υπόχρεου ή κάποιου εξαρτώμενου μέλους του, του ΑΦΜ του αντισυμβαλλόμενου στις περιπτώσεις που ζητείται από την ηλεκτρονική εφαρμογή, η τροποποίηση του αριθμού του τραπεζικού λογαριασμού (ΙBAN), η εισαγωγή κενού ή ημιτελούς ακινήτου ή των στοιχείων των συνιδιοκτητών ακινήτων στο Ε2, η μεταβολή κάποιου πληροφοριακού στοιχείου του Πίνακα Β΄ της πρώτης σελίδας του Ε3, η τροποποίηση στοιχείων του υπόχρεου νομικού προσώπου/οντότητας ή του εκπροσώπου αυτού, κλπ. Αντίθετα, δεν αποτελεί διόρθωση ελλιπούς δήλωσης η προσθήκη εξαρτώμενων μελών, η συμπλήρωση του κωδικού που αφορά στη φορολόγηση σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. στ΄ της παρ. 2 του άρθρου 12 του ΚΦΕ, στην αναπηρία, στην ηλικία προκειμένου να υπολογιστούν μειώσεις ή απαλλαγές που προβλέπονται (τεκμήρια, τέλος επιτηδεύματος), στον χαρακτηρισμό του κατ΄ επάγγελμα αγρότη, καθώς και στην υπαγωγή στην παρ. 2 του άρθρου 58 του ΚΦΕ για νομικά πρόσωπα που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο του άρθρου 19 του ν.4384/2016 κ.λπ., καθόσον τα στοιχεία αυτά επηρεάζουν τον προσδιορισμό της φορολογικής υποχρέωσης.

Από όλα όσα αναφέρονται στην παρούσα εγκύκλιο και δεδομένου ότι στη φορολογία εισοδήματος δεν επιβάλλεται πρόστιμο στην περίπτωση υποβολής ελλιπούς δήλωσης, συνάγεται ότι η διόρθωση πληροφοριακών στοιχείων των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων (έντυπα Ε1 και Ν) ή των συνυποβαλλόμενων με αυτές εντύπων (Ε2, Ε3, κλπ), σύμφωνα με τα αναφερόμενα στην προηγούμενη παράγραφο, εμπίπτει στην έννοια της διόρθωσης ελλιπούς δήλωσης και συνεπώς, κατά την υποβολή τέτοιων τροποποιητικών δηλώσεων δεν επιβάλλεται το πρόστιμο της περ. α’ της παρ. 2 του άρθρου 54 του ΚΦΔ, ακόμη κι αν αυτές υποβληθούν εκπρόθεσμα.

Ομοίως, πρόστιμο δεν επιβάλλεται και για την υποβολή εκπρόθεσμων τροποποιητικών δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων, με τις οποίες συμπληρώνονται προαιρετικοί κωδικοί, πχ. κωδικοί 781-782 του Πίνακα 6 του έντυπου Ε1, υπό την προϋπόθεση ότι η συμπλήρωση των κωδικών αυτών δεν επηρεάζει τον προσδιορισμό της φορολογικής υποχρέωσης του συγκεκριμένου φορολογικού έτους.

Δείτε αναλυτικά την ΠΟΛ. 1215/2018 εδώ

Πηγή: www.e-forologia.gr

top