ΕΚΛΟΓΕΣ ΥΠΗΡEΣΙAΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΩΝ 2018

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ!!!!! H ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟ Β΄ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΤΗΣ ΑΑΔΕ.

afisa gia ekloges yphresiakwn 2018 1

ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΜΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ, ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ & ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ.

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΔΑΚΕ ΕΦΟΡΙΑΚΩΝ

27ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΕ-ΔΟΥ

27o synedrio POE DOY 1

Η ΔΑΚΕ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ!!!

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΑΚΕ

Συνεντεύξεις

koupkas michalis DETH 2018 3

 Μιχάλης  Κούπκας:       "Θέσαμε τα   προβλήματά μας για πολλοστή φορά στην 4ωρη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό"

Michalis koupkas synenteyxh TV100 15.02.2018 1

 Μιχάλης  Κούπκας:      "Είμαστε κάθετα    αντίθετοι στις συγχωνεύσεις των εφοριών και στους e-πλειστηριασμούς."

synenteyxh mixalh koupka sth dhmokratia 1

 Μιχάλης  Κούπκας: "Η   φορολογική   νομοθεσία είναι ένας λαβύρινθος!!!"

rena yfanth ston antena gia tis epitheseis 1

 Ρένα Υφαντή:  "Ζητάμε νομική  κάλυψη και τη  παραδειγματική τιμωρία των δραστών"

athina 984 mixalhs koupkas 1

 Μιχάλης  Κούπκας:  "Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. εδώ και 2,5 χρόνια νομική θωράκιση και αυστηροποίηση ποινικού πλαισίου"

dionyshs georgiopoylos on line skai 2

 Διονύσης  Γεωργιόπουλος:  "Η πολιτεία  οφείλει να μας προστατέψει για να κάνουμε απρόσκοπτα τη δουλειά μας, πριν θρηνήσουμε θύματα."

mixalis koupkas sto SKAI gia thn pyrobolismoys kata eforiakwn sto Bolo 1 Μιχάλης  Κούπκας:  "Δεν αρκούν  οι υποσχέσεις και τα λόγια, όταν βγαίνουν τα όπλα. Απαιτούμε από το Υπ. Οικ. και την Α.Α.Δ.Ε. λήψη μέτρων εδώ και τώρα."

mpamphs kaoykis 4

 Μπάμπης  Καούκης: "Σε  κατάσταση  φρενίτιδας οι εφοριακοί υπάλληλοι"

mixalis koupkas aoploi sth maxh ths forodiafyghs

 Μιχάλης  Κούπκας: "Οι  εφοριακοί  βγαίνουν για θερινό σαφάρι χωρίς καν χρήματα για τις βενζίνες, άοπλοι στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής"

Rena Yfanth diamartyria gia misthologikh exomoish 1

 Ρένα Υφαντή:  "Η ανοχή μας  έχει τελειώσει.  Απαιτούμε από τον Υπουργό Οικονομικών κ. Τσακαλώτο και τον Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. τη μισθολογική εξομοίωση ΟΛΩΝ των συναδέλφων"

mixalhs koupkas tv100 synenteyxh gia prophlakismoys 1 Μιχάλης  Κούπκας: "Τι  άλλο πρέπει  να συμβεί για να προστατέψει επιτέλους η πολιτική ηγεσία του Υπ.Οικ. και ο Διοικητής της Α.Α.Δ.Ε. τους υπαλλήλους που έχουν ριχθεί στη μάχη ενάντια στη φοροδιαφυγή χωρίς όπλα και παντελώς απροστάτευτοι"

Mixalhs Koupkas Tax Forum 2016 2

 Μιχάλης  Κούπκας: "Αν  είχε εφαρμοστεί  το μέτρο του πλαστικού χρήματος δεν θα χρειαζόταν να ψηφιστεί το συμπληρωματικό μνημόνιο και ο δημοσιονομικός κόφτης"

tragkas georgiopoylos 3 Διονύσης  Γεωργιόπουλος  "H φοροδοτική  ικανότητα των Ελλήνων έχει εξαντληθεί από την υπερφορολόγηση"

 zdfΜιχάλης  Κούπκας: "Η  φοροδιαφυγή  διαθέτει ένα πυρηνικό οπλοστάσιο και εμείς προσπαθούμε να την κυνηγήσουμε με σφεντόνες"

 Περισσότερα...

Ανακοινώσεις ΠΟΕ-ΔΟΥ

Αθήνα 21.12.2020

Αρ. Πρωτ.: 1782

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Σε συνέχεια της από 14.12.2020 ανακοίνωσης της ΠΟΕ-ΔΟΥ, σας ενημερώνουμε ότι η Απεργία-Αποχή από αυτή την αξιολόγηση συνεχίζεται μαζικά και με επιτυχία. Ήδη τα ποσοστά στην συμμετοχή είναι πολύ μεγάλα και ανάλογα με την προηγούμενη φορά που έφτασε το 92%. Επομένως δεν κάνουμε καμία ενέργεια σχετικά με την αξιολόγηση.

ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ :

  • Δεν κάνουμε χρήση των κωδικών μας.
  • Δεν μπαίνουμε στην πλατφόρμα.
  • Δεν επικαιροποιούμε τα στοιχεία μας.

Άλλωστε όπως γνωρίζετε έχουμε προσφύγει στο ΣτΕ κατά της κανονιστικής της αξιολόγησης και η προσφυγή μας  θα συζητηθεί τον Απρίλιο του 2021.

Να υπενθυμίσουμε ότι η συγκεκριμένη αξιολόγηση αναφέρεται στο έτος 2018 και δεν συνδέεται με την απόδοση του bonus 2018 (με την πληθώρα προβλημάτων που και αυτό παρουσιάζει) και πολύ περισσότερο δεν υφίσταται κίνδυνος περικοπής μισθού ή προσωπικής διαφοράς.

Θεωρούμε αδιανόητο, ότι τον Δεκέμβριο μέσα σε ένα κλίμα αποπνικτικό για της υπηρεσίες μας, με συνεχείς βομβαρδισμούς από λίστες, εκκαθαρίσεις και διασταυρώσεις, όπου όλοι οι συνάδελφοι κάνουν έναν αγώνα δρόμου, δουλεύοντας πολύ παραπάνω από το ωράριό τους  για να προλάβουν τις παραγραφές, επέλεξε η Διοίκηση της ΑΑΔΕ να φέρει ξανά στο προσκήνιο την αξιολόγηση.

Καλούμε τους Συλλόγους όλης της Χώρας, να ενημερώσουν τα μέλη τους και να πάρουν όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες για την συνέχιση της απεργίας-αποχής από την συγκεκριμένη διαδικασία.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

 Η  ΠΡΟΕΔΡΟΣ          Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΥΦΑΝΤΗ ΕΙΡΗΝΗ  ΑΡΣΕΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Κατεβάστε και εκτυπώστε την ανακοίνωση εδώ

         

Αθήνα, 15.12.2020

Αρ. πρωτ: 1777         

  ΠΡΟΣ: Πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη Κυριάκο

   

 ΚΟΙΝ: 1)  Προέδρους Κοινοβουλευτικών 

                    Ομάδων

                    κ. Τσίπρα Αλέξιο

                    κα. Γεννηματά Φωτεινή

                    κ. Κουτσούμπα Δημήτρη

                    κ. Βελόπουλο Κυριάκο

                    κ. Βαρουφάκη Ιωάννη

         2)  Υπουργό Οικονομικών

                 κ. Σταϊκούρα Χρήστο

         3) Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών

                κ. Σκυλακάκη Θόδωρο

         4) Υφυπουργό Οικονομικών

                κ. Βεσυρόπουλο Απόστολο

         5) Υπουργό Εργασίας Πρόνοιας &

               Κοινωνικών Ασφαλίσεων

               κ. Βρούτση Ιωάννη

         6) Υφυπουργός Εσωτερικών

             Μακεδονίας Θράκης

              κ. Καράογλου Θεόδωρο

         7) Βουλευτή  κ. Σπανάκη ΒασίλειοΠέτρο

         8) Βουλευτή κ. Αλεξιάδη Τρύφων

   
Θέμα: «Προβλήματα και δυσχέρειες στο έργο των εφοριακών υπαλλήλων και προτάσεις αντιμετώπισης τους»

 

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ,

Ακούσαμε με προσοχή την συνέντευξη σας, στον ραδιοφωνικό σταθμό της Θεσσαλονίκης STATUS FM 107,7, στις 28/11/2020, όπου αναφερθήκατε «….ότι στην κρατική μηχανή και στο Δημόσιο υπάρχουν δυο ταχύτητες. Υπάρχουν όλοι αυτοί οι οποίοι έχουν υπερβάλει εαυτόν χωρίς να ζητήσουν τίποτα……. Και υπάρχουν και ορισμένες εξαιρέσεις, λυπάμαι που θα το πω, που θεωρούν ότι δεν πρέπει να καταβάλλουν την επιπρόσθετη προσπάθεια, να κάνουν τη δουλειά τους, να εξυπηρετήσουν τους πολίτες. Και προφανώς σε αυτή την κατηγορία εντάσσω και κάποιους εργαζόμενους στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων.…..»

Σεβόμαστε την άποψη σας, σχετικά με την προκυρηχθείσα στάση εργασίας, αλλά θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να διαβάσετε και την δική μας οπτική στο θέμα αυτό.

Οι υπάλληλοι της Α.Α.Δ.Ε. και του Υπουργείου Οικονομικών, τα τελευταία δώδεκα χρόνια, από το ξεκίνημα της δημοσιονομικής κρίσης, τα μνημόνια και τώρα την κρίση της πανδημίας, έχουμε προτάξει το δημόσιο συμφέρον στην άσκηση των καθηκόντων μας, υπερβάλλοντας εαυτόν, με υπερωριακή εργασία χωρίς πληρωμή, με την χρήση των δικών μας μέσων μεταφοράς για υπηρεσιακές ανάγκες κ.α. και απέναντι στις αντιξοότητες που συνεχίζουν να υπάρχουν μέχρι και σήμερα, όπως τις συχνές τροποποιήσεις της φορολογικής νομοθεσίας, τις διαρκείς οργανωτικές αλλαγές, την χρήση ξεπερασμένων υπολογιστών και τα ακατάλληλα κτίρια. Άλλωστε πέρυσι, δέκα μέρες πριν το τέλος του 2019, οι εφοριακοί υπάλληλοι κλήθηκαν μέσα στις γιορτές των Χριστουγέννων να εκκαθαρίσουν χιλιάδες υποθέσεις οι οποίες παραγράφονταν και δεν είχαν αποσταλεί στις εφορίες, παρότι υπήρχαν από το 2014. Πιστεύουμε ότι από την μεριά μας καταβάλλουμε την επιπρόσθετη προσπάθεια, χωρίς να μας ζητηθεί και ότι ήταν σημαντική και η δική μας συνεισφορά στο γεγονός ότι η χώρα έμεινε όρθια, τα χρόνια που πέρασαν.

Η επιλογή μας αυτή, παρέμεινε οδηγός μας ακόμα και σε καταστάσεις δύσκολες όπου κληθήκαμε να εφαρμόσουμε, όπως οφείλαμε, σκληρούς δημοσιονομικά μνημονιακούς νόμους, με αποτέλεσμα να στοχοποιούμαστε σαν κλάδος, από λαϊκιστές πολιτικούς και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Μια επιλογή όμως, που δεν ήταν χωρίς κόστος, αφού μπορούμε να σας παραθέσουμε πλήθος αναφορών, όπου συνάδελφοι δέχτηκαν επίθεση, απλώς επειδή έκαναν την δουλειά τους, με κορυφαίο το τραγικό περιστατικό της 16ης Ιουλίου του 2020, στην Δ.Ο.Υ. Κοζάνης.

Σχετικά με τις απογευματινές βάρδιες, επισημάναμε εξαρχής ότι δεν έχει να προσφέρει στην εξυπηρέτηση των φορολογουμένων, αφού όπως αποδείχθηκε στην πράξη δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που λύνει. Κάτι που αποδέχεται πλέον και η Διοίκηση της Α.Α.Δ.Ε., η οποία ήδη με την  ΔΔΑΔ Α 1136232 ΕΞ 2020 (Β’ 5282/2020) απόφαση του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε., έκανε προαιρετική την απογευματινή βάρδια σε πλήθος Δ.Ο.Υ., που δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν, ενώ και από στατιστικά στοιχεία αποδεικνύεται ότι οι απογευματινές συναλλαγές είναι ελάχιστες στο διάστημα αυτό.

Από την άλλη, η δυσοίωνη πραγματικότητα της πανδημίας, η οποία έχει πλήξει και την χώρα μας και η ανάγκη λειτουργίας των Υπηρεσιών μας με το απολύτως αναγκαίο προσωπικό (λόγω κρουσμάτων covid, αδειών ειδικού σκοπού, ευπαθών ομάδων κ.α.), έχει φέρει τους υπαλλήλους των φορολογικών υπηρεσιών αντιμέτωπους με ασφυκτικές προθεσμίες, σε πλήθος φορολογικών αντικειμένων και συσσώρευσης δεκάδων χιλιάδων υποθέσεων την τελευταία στιγμή πριν την παραγραφή, ενώ υπηρεσίες που έκλεισαν λόγω συρροής κρουσμάτων αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στο εναπομείναν χρονικό διάστημα.

Ενδεικτικά, σας παραθέτουμε τις εξής περιπτώσεις υποθέσεων λόγω της σοβαρότητας τους:

  1. Λίστες μη δηλωθέντων εισοδημάτων χρήσης 2014, οι οποίες διαβιβάστηκαν στις υπηρεσίες τον Νοέμβριο του 2020, πολύ κοντά στο τέλος της παραγραφής, στις 31/12/2020.
  2. Προτεραιοποιημένες υποθέσεις ελέγχου που παραγράφονται στις 31/12/2020, όταν δυστυχώς για μια ακόμη χρονιά η προτεραιοποίηση των υποθέσεων διενεργήθηκε τον Ιούνιο και όχι τον Ιανουάριο, όπως θα έπρεπε.
  3. Υποθέσεις επιστροφών Φ.Π.Α. και Εισοδήματος μετά από έλεγχο, σε 90 ημέρες, από την υποβολή τους.
  4. Την δυσλειτουργία της Α. 1137/2020 (Β’ 2423) απόφασης του Διοικητή της ΑΑΔΕ σχετικά με τον καθορισμό της διαδικασίας υποβολής δηλώσεων φορολογίας κεφαλαίουπου αναγνωρίστηκε και από τους συμβολαιογράφους σε σχετική επιστολή τους προς εσάς, τον Ιούλιο του 2020, καθώς και την έλλειψη εφαρμογής για την ηλεκτρονική υποβολή δηλώσεων, που έχει εξαγγελθεί από το 2018, ψηφίστηκε στον ν. 4646/2019 και παίρνει συνεχείς παρατάσεις. Ως αποτέλεσμα η κοινοποίηση των πράξεων φόρου και πιστοποιητικών των φορολογιών κεφαλαίου, σε 2-3 ημέρες από την υποβολή τους και επαλήθευση της συμφωνίας του περιεχομένου της δήλωσης με τα οριζόμενα στην κείμενη νομοθεσία, σε 60 ημέρες από τη διεκπεραίωση των δηλώσεων φόρου μεταβίβασης ακινήτων και φόρου κληρονομιών, δωρεών γονικών παροχών και κερδών από τυχερά παίγνια, είναι αδύνατη αυτή την στιγμή.
  5. Λίστες με χιλιάδες πρόστιμα ΜΥΦ – Καταστάσεων Πελατών Προμηθευτών και Συναλλαγών του 2014, έως τις 31/12/2020.

Παράλληλα η ομοσπονδία μας, έγκαιρα και κατ’ επανάληψη, είχε ζητήσει όλα τα μέσα και τα απαραίτητα εργαλεία για την εφαρμογή τηλεργασίας από τους υπαλλήλους, ώστε να συνεχιστεί η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών. Συγκεκριμένα είχαμε ζητήσει τα εξής, που κατά την άποψη μας θα έπρεπε να υλοποιηθούν άμεσα:

  1. Ηλεκτρονική εφαρμογή (e-ραντεβού) για τον προγραμματισμό επισκέψεων στις Φορολογικές Υπηρεσίες, αντί των τηλεφωνημάτων που έχουν κατακλύσει τις υπηρεσίες, όπως εφαρμόζεται εδώ και μήνες στις Υπηρεσίες του ΕΦΚΑ και θα μπορούσε να εφαρμοστεί άμεσα και στην Α.Α.Δ.Ε.
  2. Κεντρική διαχείριση, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, των αιτημάτων των φορολογουμένων προς τις Φορολογικές Υπηρεσίες, όπου θα γίνεται ταυτοποίηση των στοιχείων και των δικαιολογητικών που δηλώνουν, όπως γίνεται στις υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, σε αντικατάσταση των χιλιάδων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φτάνουν καθημερινά με ελλιπή στοιχεία και δικαιολογητικά.
  3. Ηλεκτρονική κοινοποίηση υποχρεωτικά όλων των πράξεων και εγγράφων της Φορολογικής Διοίκησης προς στους φορολογουμένους, σε αντικατάσταση της αλληλογραφίας μέσω ταχυδρομείου, με μείωση του κόστους για το Δημόσιο.
  4. Εφαρμογή της ψηφιακής υπογραφής υποχρεωτικά σε όλα τα έγγραφα, η οποία είχε προβλεφθεί και θα έπρεπε να λειτουργεί ήδη πολλά χρόνια.
  5. Παροχή υλικοτεχνικών μέσων (VPN και φορητών υπολογιστών) για εργασία από απομακρυσμένη θέση.
  6. Εκκαθάριση και κοινοποίηση κεντρικά, ψηφιακά και αυτοματοποιημένα των δηλώσεων εισοδήματος, προστίμων, επιστροφών και συμψηφισμών.
  7. Άμεση εφαρμογή, χωρίς άλλη αναστολή των διατάξεων του ν. 4646/2019 για την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων κεφαλαίου.
  8. Ηλεκτρονική έκδοση όλων των πιστοποιητικών και του αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας για όλες τις περιπτώσεις.
  9. Αύξηση του όγκου δεδομένων του ηλεκτρονικό ταχυδρομείου της Υπηρεσίας, ώστε να μπορούν να παραληφθούν λογιστικά αρχεία μεγάλου όγκου προς έλεγχο.
  10. Προτεραιοποίηση των υποθέσεων ελέγχου από τον Ιανουάριο και όχι τον Ιούνιο κάθε έτους.
  11. Άμεση ενημέρωση για λίστες αδήλωτων εισοδημάτων, όχι δύο με τρείς μήνες πριν την παραγραφή.
  12. Παράταση/αναστολή όλων των προθεσμιών των φορολογικών υποχρεώσεων.
  13. Παράταση/αναστολή όλων των προθεσμιών παραγραφής των υποθέσεων που λήγουν 31/12 (υποθέσεις προς έλεγχο, είσπραξης κ.ο.κ.)

κ. Πρωθυπουργέ,

Γνωρίζουμε ότι η ασφάλεια και η υγεία των συναδέλφων, των οικογενειών τους και των πολιτών αποτελεί προτεραιότητα της Πολιτικής Ηγεσίας της χώρας.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, οι εφοριακοί υπάλληλοι με υψηλή αίσθηση καθήκοντος καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την ολοκλήρωση των υποθέσεων στα πλαίσια των δυνατοτήτων τους, με γνώμονα πρωτίστως, τη δημόσια υγεία αλλά και τα δημόσια έσοδα, χωρίς να ευθύνονται για πράξεις ή παραλείψεις της πολιτείας, οι οποίες άλλωστε δεν άπτονται των αρμοδιοτήτων τους.

Τέλος, σας καλούμε μέχρι την λήξη της πανδημίας και την επίλυση των παραπάνω τεράστιων δομικών προβλημάτων των υπηρεσιών μας, να ζητηθεί από την Διοίκηση της Α.Α.Δ.Ε. και τον Υπουργό Οικονομικών να αναστείλει οποιοδήποτε σχεδιασμό οργανωτικών, εργασιακών και μισθολογικών αλλαγών την δύσκολη αυτή περίοδο, ξεκινώντας ουσιαστικό διάλογο για τα θέματα αυτά με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, διάλογος που είναι βέβαιο ότι θα επιφέρει μόνο θετικά αποτελέσματα στον κλάδο μας, στην Φορολογική Διοίκηση και στην κοινωνία.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                O  ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΕΙΡΗΝΗ ΥΦΑΝΤΗ       ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΡΣΕΝΗΣ 

Κατεβάστε και εκτυπώστε την επιστολή της ΠΟΕ-ΔΟΥ προς τον Πρωθυπουργό εδώ

Aθήνα 14.12.2020

Αρ. Πρωτ.: 1774

 

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Η συμμετοχή των συναδέλφων στην Απεργία-Αποχή από την αξιολόγηση στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία και έφτασε σε ποσοστό άνω του 90% πανελλαδικά.

Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων μας εμπιστεύθηκε, γεγονός που αναδεικνύει ότι σύσσωμος ο κλάδος κατανόησε τις ενστάσεις και τα επιχειρήματα της ΠΟΕ-ΔΟΥ για τις καταστροφικές συνέπειες που θα φέρει η εφαρμογή της συγκεκριμένης αξιολόγησης, υιοθέτησε και συμμετείχε στην πρόταση για την Απεργία-Αποχή.

Τον Ιανουάριο του 2020 η Διοίκηση της ΑΑΔΕ τροποποίησε την αρχική κανονιστική για την αξιολόγηση χωρίς όμως να ικανοποιούνται τα αιτήματά μας στο σύνολό τους και συγκεκριμένα η ατομική στοχοθεσία δεν θα είναι για όλους και η 360ο  μοίρες αξιολόγηση θα είναι προαιρετική.

Το Γενικό Συμβούλιο της 19.2.2020 αποφάσισε την επικαιροποίηση της απεργίας αποχής από την νέα κανονιστική της αξιολόγησης.

Άλλωστε η ΠΟΕ-ΔΟΥ έχει προσφύγει στο ΣτΕ κατά και της νέας κανονιστικής για την αξιολόγηση.

Η Διοίκηση της ΑΑΔΕ επανέρχεται και ζητά επικαιροποίηση και διόρθωση των στοιχείων  από 14.12.2020 έως και 24.12.2020.

Επομένως η Απεργία από την διαδικασία της αξιολόγησης συνεχίζεται.…..

Απέχουμε από οποιαδήποτε ενέργεια, η οποία είναι απαραίτητη προκειμένου να είναι εφικτή η διενέργεια της ηλεκτρονικής αξιολόγησης.

  • Δεν κάνουμε χρήση των κωδικών μας.
  • Δεν μπαίνουμε στην πλατφόρμα.
  • Δεν επικαιροποιούμε τα στοιχεία μας.

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η  ΠΡΟΕΔΡΟΣ                   Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΥΦΑΝΤΗ ΕΙΡΗΝΗ               ΑΡΣΕΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Κατεβάστε και εκτυπώστε την ανακοίνωση για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση εδώ

 

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Την Παρασκευή 6.11.2020 πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ομοσπονδίας με τον Διοικητή της ΑΑΔΕ και υπηρεσιακούς παράγοντες με αποκλειστικό θέμα την λήψη μέτρων για την διασφάλιση της δημόσιας υγείας στις υπηρεσίες ενόψει του δεύτερου κύματος της πανδημίας.

Από την πλευρά μας ζητήσαμε:

  • Να ισχύσει η εκ περιτροπής εργασίας των υπαλλήλων ακριβώς όπως λειτούργησε τον περασμένο Μάρτιο κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας.
  • Να δοθούν στους συναδέλφους κωδικοί VPN και ο απαραίτητος εξοπλισμός ώστε να τους παρέχεται η δυνατότητα εργασίας από την κατοικία τους.
  • Την περαιτέρω ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας, ώστε να κλείνονται τα ραντεβού των φορολογούμενων ηλεκτρονικά και τα e-mail να διαχειρίζονται κεντρικά.

Ο κ. Διοικητής δεσμεύθηκε για την εφαρμογή της εκ περιτροπής εργασίας του προσωπικού με το σύστημα του 1/3.

Έδωσε μάλιστα ρητή εντολή στους υπηρεσιακούς παράγοντες να ενημερώσουν τους περιφερειάρχες και εκείνοι με την σειρά τους, τους εφόρους για την άμεση εφαρμογή του.

Για το θέμα της κεντρικής διαχείρισης των e-mail, απάντησε ότι η ΑΑΔΕ ετοιμάζει σχετική  πλατφόρμα.

Μετά από δώδεκα (12) ημέρες στις 18.11.2020 και εντελώς αιφνιδιαστικά δόθηκε από την ΑΑΔΕ στη δημοσιότητα η απόφαση για την διεύρυνση του ωραρίου στις ΔΟΥ κατά τις απογευματινές ώρες.

Η απόφαση αυτή επικυρώθηκε με αλλαγή του οργανισμού της ΑΑΔΕ στην οποία αναφέρεται ότι η διεύρυνση του ωραρίου γίνεται κατά την διάρκεια των μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας αλλά θα δύναται να εφαρμοστεί και σε άλλες εξαιρετικές περιπτώσεις στο μέλλον!!!!

Όταν βγήκε αυτή η αιφνιδιαστική απόφαση της διοίκησης της ΑΑΔΕ για εφαρμογή απογευματινών βαρδιών στις ΔΟΥ σε πολλές υπηρεσίες μας επικράτησε πανικός, δεδομένου ότι λειτουργούν με αισθητά μειωμένο προσωπικό λόγω πολλαπλών κρουσμάτων covid-19 αδειών ειδικού σκοπού, ευπαθών ομάδων κλπ.  Στην εν λόγω απόφαση προβλέπεται ανώτατο ποσοστό προσερχομένων στις ΔΟΥ το 67% του συνόλου των υπηρετούντων. Συνεπώς, αν αφαιρεθούν όσοι απουσιάζουν είτε ως ευπαθείς ομάδες, είτε με άδειες ειδικού σκοπού, ενεργά κρούσματα covid-19 κλπ, πρακτικά οι προσερχόμενοι είναι το σύνολο των συναδέλφων, γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα ποσοστά που προβλέπονται για δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην ΚΥΑ Θεοδωρικάκου.

Ειδικά στις μικρές ΔΟΥ με προσωπικό κάτω των τριάντα (30) υπαλλήλων ήταν αδύνατη η υλοποίηση των απογευματινών βαρδιών, κάτι που αναγνωρίστηκε και από την Διοίκηση της ΑΑΔΕ η οποία σύμφωνα με έγκυρες πηγές ήδη τροποποίησε την αρχική της απόφαση και εξαιρέθηκαν οι υπηρεσίες αυτές. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και η ΔΟΥ Μοσχάτου όπου υπηρετούν είκοσι (20) υπάλληλοι.

Η Ομοσπονδία αντέδρασε άμεσα με την σύγκλιση του Έκτακτου Γενικού Συμβουλίου το οποίο αποφάσισε την νόμιμη προκήρυξη στάσης εργασίας διαρκείας κατά τις απογευματινές ώρες.

Με υψηλό αίσθημα ευθύνης απέναντι στους συναδέλφους ακολουθήσαμε την νόμιμη διαδικασία προκειμένου να μην βρεθεί κανείς συνάδελφος εκτεθειμένος για πειθαρχική δίωξη και εξουσιοδοτήσαμε τον νομικό μας σύμβουλο κ. Καρούζο για να πράξει τα δέοντα.

Η απόφαση του δικαστηρίου την οποία έχουμε αναρτήσει στο site έβγαλε την απεργία παράνομη για τυπικούς λόγους (κάτι που είναι σύνηθες σε αυτές τις περιπτώσεις)  όχι όμως και καταχρηστική κάτι που ζητούσε η διοίκηση της ΑΑΔΕ που σημαίνει ότι δεν απέρριψε τα δίκαια αιτήματά μας. Προβλέπεται μάλιστα και πρόστιμο 10.000€ προς την ΠΟΕ-ΔΟΥ αν δεν την ακυρώσει.

Σεβόμαστε την απόφαση του δικαστηρίου και προφανώς η απεργία δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί και επιφυλασσόμαστε για μελλοντικές μας ενέργειες.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

   Η  ΠΡΟΕΔΡΟΣ          O  ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 ΕΙΡΗΝΗ ΥΦΑΝΤΗ      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΡΣΕΝΗΣ 

Η απόφαση του δικαστηρίου έκρινε την απεργία παράνομη για τυπικούς λόγους (κάτι που είναι σύνηθες σε αυτές τις περιπτώσεις) όχι όμως και καταχρηστική κάτι που ζητούσε η διοίκηση της ΑΑΔΕ που σημαίνει ότι δεν απέρριψε τα δίκαια αιτήματά μας.

Προβλέπεται μάλιστα και πρόστιμο 10.000€ προς την ΠΟΕ-ΔΟΥ αν δεν σεβαστεί την απόφαση μετά από αίτημα της διοίκησης της ΑΑΔΕ!!!

Διαβάστε αναλυτικά και κατεβάστε την απόφαση του δικαστηρίου εδώ

Στις πρωτόγνωρες και δύσκολες συνθήκες που βιώνει η χώρα, οι εφοριακοί υπάλληλοι εργάζονται με αυταπάρνηση και αυξημένη αίσθηση καθήκοντος απέναντι στο κοινωνικό σύνολο, έτσι ώστε να συνεχιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία των υπηρεσιών στο μέτρο του δυνατού.

Οι εργαζόμενοι έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με αντικειμενικές δυσκολίες και αντιξοότητες όπως ελλείψεις βασικών υποδομών και υλικοτεχνικού εξοπλισμού, προβληματική μηχανοργάνωση, μειωμένο προσωπικό, πολυνομία κλπ.

Ο κλάδος μας έχει βάλει κατ΄ επανάληψη «πλάτη» πολλές φορές με υπερωριακή απασχόληση χωρίς αμοιβή και με εργασία από το σπίτι προκειμένου να ανταποκριθούμε έγκαιρα στις υποχρεώσεις μας που προκύπτουν από τις παραγραφόμενες υποθέσεις.

Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελεί η εργασία των συναδέλφων μας στο τέλος του 2019 και μέσα στην περίοδο των Χριστουγέννων, όταν μέσα σε μόλις 10 εργάσιμες ημέρες κλήθηκαν να εκκαθαρίσουν χιλιάδες υποθέσεις μη δηλωθέντων αναδρομικών που έλαβαν περίπου 200.000 φορολογούμενοι το έτος 2013 που παραγράφονταν στο τέλος του χρόνου.

Θέλουμε να θυμίσουμε επίσης ότι οι εφοριακοί υπάλληλοι κατά το πρώτο κύμα της πανδημίας τον περασμένο Μάρτιο κλήθηκαν  να διαχειριστούν τον αυξημένο όγκο της ζήτησης για απόδοση κλειδαρίθμων και ανταποκρίθηκαν με απόλυτη επιτυχία στο έργο τους.

Ειδικά τους τελευταίους μήνες κάθε έτους υπάρχει αυξημένη πίεση σε πολλές περιπτώσεις λόγω παραγραφόμενων υποθέσεων και βεβαίως το ίδιο ισχύει και φέτος που κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή δόθηκαν στους εργαζόμενους προς επεξεργασία χιλιάδες πρόστιμα εκπρόθεσμων ΜΥΦ κλπ.

Έτσι όταν αιφνιδιαστικά δόθηκε στην δημοσιότητα η απόφαση της ΑΑΔΕ για εφαρμογή απογευματινών βαρδιών στις ΔΟΥ σε πολλές υπηρεσίες μας επικράτησε πανικός, δεδομένου ότι λειτουργούν με αισθητά μειωμένο προσωπικό λόγω πολλαπλών κρουσμάτων covid-19 αδειών ειδικού σκοπού, ευπαθών ομάδων κλπ.  Στην εν λόγω απόφαση προβλέπεται ανώτατο ποσοστό προσερχομένων στις ΔΟΥ το 67% του συνόλου των υπηρετούντων. Συνεπώς, αν αφαιρεθούν όσοι απουσιάζουν είτε ως ευπαθείς ομάδες, είτε με άδειες ειδικού σκοπού, ενεργά κρούσματα covid-19 κλπ, πρακτικά οι προσερχόμενοι είναι το σύνολο των συναδέλφων, γεγονός που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τα ποσοστά που προβλέπονται για δημόσιο και ιδιωτικό τομέα στην ΚΥΑ Θεοδωρικάκου.

Ειδικά στις μικρές ΔΟΥ με προσωπικό κάτω των τριάντα (30) υπαλλήλων ήταν αδύνατη η υλοποίηση των απογευματινών βαρδιών, κάτι που αναγνωρίστηκε και από την Διοίκηση της ΑΑΔΕ η οποία σύμφωνα με έγκυρες πηγές ήδη τροποποίησε την αρχική της απόφαση και εξαιρέθηκαν οι υπηρεσίες αυτές. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει και η ΔΟΥ Μοσχάτου όπου υπηρετούν είκοσι (20) υπάλληλοι.

Η ΠΟΕ-ΔΟΥ συμμεριζόμενη τις ανησυχίες υπαλλήλων και προϊσταμένων πολλών υπηρεσιών, οι οποίες λόγω των δυσμενών και πρωτόγνωρων συνθηκών που βιώνουμε με την πανδημία, αδυνατούσαν να ανταποκριθούν στην υλοποίηση της απόφασης με συνέπεια να μην μπορούν να εξυπηρετηθούν οι πολίτες, αλλά και να κινδυνεύει το μέγιστο αγαθό της υγείας συναδέλφων και φορολογουμένων, αποφάσισε να προχωρήσει στην προκήρυξη της Στάσης Εργασίας (στην οποία και σε πλήρη αντίθεση με όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν σε κάποια ΜΜΕ σαφέστατα και προβλέπεται περικοπή μισθού), προκειμένου να αναδείξουμε τα προβλήματα των υπηρεσιών μας και  να διαφυλάξουμε  πρωτίστως την υγεία ΟΛΩΝ.

     Ζητάμε την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών μας ώστε να μην είναι αναγκαία η επίσκεψη των πολιτών στις ΔΟΥ για την εξυπηρέτησή τους.     

Διαμαρτυρόμαστε για την άδικη στοχοποίησή μας και για τους συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς που εξαπολύθηκαν από μερίδα των ΜΜΕ κατά του κλάδου μας, οι οποίες το μόνο που καταφέρνουν είναι να τροφοδοτούν τον κοινωνικό αυτοματισμό και να οδηγούν πολλές φορές σε ανεξέλεγκτες καταστάσεις όπως το αποτρόπαιο περιστατικό της επίθεσης με τσεκούρι που συνέβη το περασμένο καλοκαίρι στη ΔΟΥ Κοζάνης.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Υπαλλήλων της ΑΑΔΕ, του ΥΠ.ΟΙΚ., της ΕΛ.ΣΤΑΤ., του Ν.Σ.Κ. και του Ε.Δ.Σ. που δεν λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά


ΑΘΗΝΑ 24.11.2020


ΠΡΟΣ:
A) Υπουργό Οικονομικών, κο Σταϊκούρα
Β) Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, κο Σκυλακάκη
Γ) Υφυπουργό Οικονομικών, κο Βεσυρόπουλο
Δ) Διοικητή ΑΑΔΕ, κο Πιτσιλή
Ε) Γενική Γραμματέα Φορολογικής Πολιτικής και Δημόσιας Περιουσίας κα Αθ. Καλύβα


Θέμα: Απόδοση Προσωπικής Διαφοράς σε εργαζόμενους του ΥΠΟΙΚ, ΑΑΔΕ, και λοιπούς φορείς του ΥΠΟΙΚ.


Αξιότιμε κε Υπουργέ κε Αναπληρωτή, κοι Υφυπουργοί, κε Διοικητά, κα Γενική Γραμματέα,


Σε συνέχεια της από 4/6/2020 επιστολής αρ. πρωτ. 55904/4-6-2020 εισερχόμενο Γραφείο Υπουργού, των εργαζομένων του ΥΠΟΙΚ, της ΑΑΔΕ και άλλων υπηρεσιών, οι οποίοι δεν υπαγόμαστε στο μισθολογικό καθεστώς της Προσωπικής Διαφοράς, όπως οι παλαιότεροι συνάδελφοί μας, επανερχόμαστε για να ζητήσουμε εκ νέου το αυτονόητο, το οποίο δεν είναι άλλο από την μισθολογική εξομοίωση μέσω της απόδοσης της Προσωπικής Διαφοράς.


Έχουν περάσει 2 χρόνια από τότε που για τελευταία φορά δόθηκε με τροπολογία η προσωπική διαφορά με τον νόμο 4569/2018. Όλο αυτό το διάστημα έχουν ήδη τοποθετηθεί σε θέσεις του ΥΠΟΙΚ και της ΑΑΔΕ περίπου 900 εργαζόμενοι σε διάφορες ειδικότητες, μέσω διορισμών ή μετατάξεων, ενώ επίκειται και ο διορισμός 120 νομικών, οικονομολόγων και στατιστικών από τους πίνακες της προκήρυξης 1Γ/2017 στα τελωνεία της χώρας. Πολλοί δε, προέρχονται από λίστες επιλαχόντων από διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ αφού υπάρχουν πολλές παραιτήσεις, ενώ οι θέσεις που κενώνονται και συμπληρώνονται έχει παρατηρηθεί ότι μετά από λίγο καιρό μένουν και πάλι κενές, δημιουργώντας έναν φαύλο κύκλο παραιτήσεων και επανατοποθετήσεων.


Πλέον σε αρκετούς από εμάς έχει περάσει από το μυαλό η σκέψη να αποχωρήσουμε από τις υπηρεσίες μας, οδηγούμενοι είτε σε άλλες δομές του Δημοσίου μέσω κινητικότητας είτε στον ιδιωτικό τομέα, είτε ακόμα και στο εξωτερικό. Τα υψηλά τυπικά προσόντα και πτυχία καθώς και η εμπειρία που κατέχουμε είτε από τον ιδιωτικό είτε από το δημόσιο τομέα, μας δίνουν την δυνατότητα πρόσβασης σε άλλες θέσεις εργασίας, είτε υψηλότερων μισθολογικών απολαβών είτε έστω λιγότερων ευθυνών, αντίστοιχες με τους χαμηλούς μισθούς που λαμβάνουμε. Πολύ περισσότερο όμως δε θα υφιστάμεθα τουλάχιστον τέτοια διάκριση με τους υπόλοιπους συναδέλφους μας. Διάκριση η οποία, όπως έχουμε αναφέρει και στο τελευταίο μας υπόμνημα, συνιστά παράβαση της αρχής της ισότητας, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ άσχημο κλίμα ανάμεσα σε εμάς και στους παλαιότερους συναδέλφους μας, και δυσχεραίνοντας την καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών μας.


Η δε αδιαφορία σας για τους εργαζόμενους που εφαρμόζουν την πολιτική που χαράσσετε στο Υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ, μας δημιουργεί αλγεινή εντύπωση αφού, στο δίκαιο αίτημά μας, δεν έχετε δώσει καμία προοπτική επίλυσης, αλλά ούτε κάποιο δείγμα ότι κατανοείτε αυτό που συμβαίνει.


Ακόμα και αν λάβουμε υπόψη μας το προς διαβούλευση σχέδιο νόμου «Ειδικό Μισθολόγιο ΑΑΔΕ», θεωρούμε ότι έρχεται να εδραιώσει την κατάφωρη και εγνωσμένη αδικία εις βάρος μας όσων διοριστήκαμε ή μεταταχθήκαμε μετά το νόμο 4569/2018, μη λαμβάνοντας υπόψη την άνιση μεταχείριση που ήδη λαμβάνει χώρα, αλλά νομιμοποιώντας τη και μονιμοποιώντας τη. Κατηγοριοποιεί τους εργαζόμενους σε παλαιούς και νέους, λαμβάνοντες και μη την ΠΔ, εκκινώντας τους από διαφορετική βάση. Απαιτεί από τους δεύτερους να καταβάλλουν πολλαπλή προσπάθεια για να πληρωθούν ποσοστό των απολαβών που θα έπαιρναν με την απόδοση της ΠΔ, την οποία λαμβάνουν οι παλαιότεροι συνάδελφοί τους, παρόλο που παράγουν την ίδια ακριβώς εργασία στις ίδιες συνθήκες και με τα ίδια προσόντα. Συνδέει κατ' ανεπίτρεπτο τρόπο το μισθό με την αξιολόγηση, η οποία μόνο για τη λήψη bonus μπορεί να εφαρμοστεί και όχι για να αυξομειώνει το μισθό για εργασία που παρέχεται πραγματικά από τον υπάλληλο. Το όλο Σχέδιο γενικώς εκτιμούμε ότι δεν προσφέρει τίποτα άλλο από το να ρίχνει στάχτη στα μάτια των συναδέλφων.


ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Υπαλλήλων της ΑΑΔΕ, του ΥΠ.ΟΙΚ., της ΕΛ.ΣΤΑΤ., του Ν.Σ.Κ. και του Ε.Δ.Σ. που δεν λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά


Για τους δε συναδέλφους στο ΥΠΟΙΚ, δεν υπάρχει καμία προοπτική για την επίλυση του προβλήματος, ενώ τυχόν επέκταση του Ειδικού Μισθολογίου και εκεί, όπως υπαινίσσεται η απάντηση του Αναπληρωτή σας, κου Σκυλακάκη, σε ερώτηση Βουλευτή, θα δημιουργήσει τα ίδια προβλήματα που προαναφέρθηκαν.


Για τους παραπάνω λόγους, θα πρέπει πρώτα να χορηγηθεί η Προσωπική Διαφορά σε όλους τους εργαζόμενους και μετά να λάβει χώρα η οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση.


Κε Υπουργέ,


Κάθε μήνας που περνάει γίνεται ακόμα πιο δύσκολος, αφού ο μισθός δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες είτε τις ατομικές είτε τις οικογενειακές μας, ακόμα δε περισσότερο των συναδέλφων που εργάζονται μακριά από τους τόπους συμφερόντων τους. Για τους δε συναδέλφους που «εκπαιδεύτηκαν» επί 4μήνου στην Φορολογική και Τελωνειακή Ακαδημία, με δικά τους έξοδα και προέρχονταν από την περιφέρεια - για τους οποίους καταπατήθηκαν θεμελιώδη δικαιώματα, αφού δεν υπήρξε καμία μέριμνα για αποζημίωση της διαμονής τους και της διατροφής τους για όλο αυτό το διάστημα - τα πράγματα είναι ακόμα δυσκολότερα, έχοντας ξοδέψει και το τελευταίο οικονομικό τους απόθεμα, ενώ πολλοί αναγκαζόμαστε πλέον να συντηρούμαστε με δάνεια.
Να υπενθυμίσουμε ότι οι δε νεοδιορισθέντες, λαμβάνουμε μισθό μικρότερο και από το εξαγγελθέν επίδομα ειδικού σκοπού για τους εργαζόμενους σε αναστολή εργασίας.


Δε θέλουμε να πιστέψουμε πως με τη στάση σας μας ωθείτε εσκεμμένα στην ανέχεια, την οικονομική εξαθλίωση και την παραίτηση, αφού αυτό είναι αντίθετο με το δόγμα που ο ίδιος ο πρωθυπουργός διαμήνυε, ότι θέλει να ανακόψει το brain drain, αλλά και να εργάζονται στο δημόσιο άνθρωποι με υψηλά τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση που συνεχιστεί η ίδια κατάσταση θα υπάρξουν εφοριακοί - τελωνειακοί - νομικοί και λοιποί εργαζόμενοι που ασχολούνται στο ΥΠΟΙΚ και τα έσοδα του κράτους, οι οποίοι θα χρωστάνε σε τράπεζες και Δημόσιο. Όλοι αυτοί είναι εργαζόμενοι που υπάγονται στις αρμοδιότητες του δικού σας Υπουργείου, για τους οποίους καμία μέριμνα δε λαμβάνετε, απαξιώνοντάς μας.


Είναι θετικό το γεγονός ότι βουλευτές τόσο της αντιπολίτευσης όσο και της κυβέρνησης έχουν καταθέσει ερώτηση προς εσάς, για το ζήτημα της μη απόδοσης της ΠΔ στους νεοεισερχόμενους του ΥΠΟΙΚ και της ΑΑΔΕ, στηρίζοντας το δίκαιο αίτημά μας. Το ίδιο είχε πράξει και ο έτερος Υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, και αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, κος Γεωργιάδης μόλις τον Αύγουστο 2017 με την Αρίθμ Πρωτ. Ερωτήσεων 8007/9-8-2017 Εισερχόμενο της Βουλής των Ελλήνων, προς τον τότε Υπουργό Οικονομικών, για όσους είχαν προσληφθεί δυνάμει της αρ. 2Κ/2015 προκήρυξης του ΑΣΕΠ, όπου η κατάσταση ήταν ακριβώς ίδια με αυτή που βιώνουμε εμείς τώρα.


κ. Υπουργέ,


Σας καλούμε να εξαλείψετε τη μισθολογική διαφοροποίηση και αδικία που υφιστάμεθα, ώστε η εργασία μας να μας προσφέρει τα προς το ζην αξιοπρεπώς, ανάλογα με τα τυπικά προσόντα που διαθέτουμε και το έργο που επιτελούμε, εξομοιώνοντάς μας μισθολογικά με τους παλαιότερους συναδέλφους μας, μέσω της απόδοσης της Προσωπικής Διαφοράς.
Αναμένοντας την θετική απόκρισή σας, είτε με την κατάθεση τροπολογίας είτε με συνάντηση μαζί με τις Ομοσπονδίες μας που στηρίζουν το δίκαιο αίτημα μας, ή ακόμα και με μία απαντητική επιστολή γνωστοποιώντας μας τις προθέσεις σας ώστε να αποφασίσει και καθείς από εμάς για το τι θα πράξει στο άμεσο μέλλον.


Ακολουθούν υπογραφές οι οποίες συλλέχθηκαν είτε ενυπόγραφα είτε ηλεκτρονικά.


ΥΠΟΜΝΗΜΑ
Υπαλλήλων της ΑΑΔΕ, του ΥΠ.ΟΙΚ., της ΕΛ.ΣΤΑΤ., του Ν.Σ.Κ. και του Ε.Δ.Σ. που δεν λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά

Κατεβάστε και εκτυπώστε το υπόμνημα των νεοεισερχόμενων συναδέλφων για την προσωπική διαφορά προς τον πολιτική ηγεσία του Υπ. Οικονομικών και την διοίκηση της ΑΑΔΕ εδώ

Δείτε την Εξώδικη Δήλωση – Γνωστοποίηση της ΠΟΕ-ΔΟΥ προς τον Υπουργό Οικονομικών και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ εδώ

Συναδέλφισσες και Συνάδελφοι,

Το Υπουργείο Εσωτερικών με την υπ΄ ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/13-11-20 Εγκύκλιο καθορίζει τον τρόπο λειτουργίας των Δημοσίων Υπηρεσιών. Η λειτουργία αυτή περιλαμβάνει σε γενικές γραμμές την Τηλεργασία, το απολύτως απαραίτητο προσωπικό και την εκ περιτροπής εργασία.

Την ίδια ώρα ο Διοικητής της ΑΑΔΕ με την υπ΄ αριθμό Δ.ΟΡΓ.Α 1132331 ΕΞ 2020 απόφαση του, τροποποιεί τον Οργανισμό της ΑΑΔΕ ως προς τον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών και θεσπίζει την δυνατότητα εργασίας με βάρδιες, όχι μόνο για την αντιμετώπιση του covid-19, αλλά και σε λοιπές εξαιρετικές περιπτώσεις. Είναι ηλίου φαεινότερο ότι ο Διοικητής με πρόσχημα την πανδημία εισάγει τις βάρδιες, κάτι που παραπέμπει στο «ουδέν μονιμότερον του προσωρινού»!!!.

Μας είναι πραγματικά δύσκολο να κατανοήσουμε σε τι θα εξυπηρετήσουν οι ημερήσιες βάρδιες για την αντιμετώπιση της πανδημίας, αφού θα προσέρχονται στην εργασία το 67% των υπαλλήλων την ίδια ημέρα .

Η ΑΑΔΕ προβαίνει σε διεύρυνση του ωραρίου στις ΔΟΥ, με την συντριπτική πλειοψηφία των επιχειρήσεων να παραμένουν κλειστές, μεταφέροντας τις ευθύνες της δικής της ανικανότητας στις πλάτες των εργαζομένων, όταν αδυνατεί να παρέχει την αξιόπιστη  υλικοτεχνική υποδομή για τηλεργασία.

Ενώ οι υπόλοιπες υπηρεσίες του δημοσίου ανανεώνουν τους υπολογιστές τους ανά μερικά έτη, εμείς συνεχίζουμε να έχουμε υπολογιστές που χρησιμοποιήθηκαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 με λειτουργικό windows 2000 ή vista και τεράστια προβλήματα ασφαλείας.

Η απόφαση της διοίκησης για διεύρυνση του ωραρίου για την εξυπηρέτηση του κοινού, πέρα από την απαράδεκτη καταπάτηση εργασιακών δικαιωμάτων, δεν έχει λάβει υπ’ όψιν της πολλά προβλήματα που πάλι θα πέσουν στους εργαζόμενους και θα προκαλέσουν τριβές με το κοινό .

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η έκδοση φορολογικής ενημερότητας, η άρση ακινησίας καθώς και άλλες συναλλαγές απαιτούν συνήθως πληρωμή ποσών που δεν μπορούν όπως είναι φυσικό να διενεργηθούν σε ώρες μετά τις 15:00, που το ταμείο είναι κλειστό. Οι υπηρεσίες φύλαξης στις ΔΟΥ, που υπάρχουν μετά τα τραγικά γεγονότα στην Κοζάνη, σταματούν στις 14:30.

Επιπλέον, η κρισιμότητα της κατάστασης απαιτεί τα εξής σύγχρονα και ψηφιακά μέσα δουλειάς για την εξυπηρέτηση των φορολογούμενων και τα δημόσια έσοδα :

  1. Ηλεκτρονική εφαρμογή για τον προγραμματισμό επισκέψεων στις Φορολογικές Υπηρεσίες, αντί των τηλεφωνημάτων, όπως εφαρμόζεται εδώ και μήνες στις Υπηρεσίες του ΕΦΚΑ.
  2. Κεντρική διαχείριση, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, των αιτημάτων των φορολογούμενων προς τις φορολογικές υπηρεσίες, όπου θα γίνεται ταυτοποίηση των στοιχείων και των δικαιολογητικών που δηλώνουν, αντί των εκατοντάδων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που φτάνουν καθημερινά με ελλιπή στοιχεία και δικαιολογητικά.
  3. Ηλεκτρονική κοινοποίηση όλων των πράξεων και εγγράφων της Φορολογικής Διοίκησης προς τους φορολογούμενους.
  4. Εφαρμογή της ψηφιακής υπογραφής σε όλα τα έγγραφα.
  5. Παροχή υλικοτεχνικών μέσων (VPN και φορητών υπολογιστών) για εργασία από απομακρυσμένη θέση, που έπρεπε ήδη να έχουν εγκατασταθεί τουλάχιστον για τους μισούς εργαζόμενους.
  6. Εκκαθάριση και κοινοποίηση κεντρικά, ψηφιακά και αυτοματοποιημένα των δηλώσεων εισοδήματος, προστίμων, επιστροφών και συμψηφισμών.
  7. Άμεση εφαρμογή χωρίς άλλη αναστολή των διατάξεων του ν.4646/2019 για την ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων κεφαλαίου.
  8. Ηλεκτρονική έκδοση όλων των πιστοποιητικών και του αποδεικτικού φορολογικής ενημερότητας για όλες τις περιπτώσεις.
  9. Αύξηση του όγκου δεδομένων του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Υπηρεσίας, ώστε να μπορούν να παραληφθούν λογιστικά αρχεία μεγάλου όγκου προς έλεγχο.
  10. Προτεραιοποίηση των υποθέσεων ελέγχου από τον Ιανουάριο και όχι από τον Ιούνιο κάθε έτους.
  11. Άμεση ενημέρωση για λίστες αδήλωτων εισοδημάτων όχι δύο με τρεις μήνες πριν την παραγραφή αλλά πολύ νωρίτερα.

Είναι αδιανόητο το υπόλοιπο δημόσιο να δουλεύει με παρουσία το πολύ 50% ενώ η ΑΑΔΕ με 67%. Οι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ είναι δημόσιοι υπάλληλοι και οι οδηγίες του υπουργείου εσωτερικών αφορούν και αυτούς. Ας μην απορούν λοιπόν κάποιοι για το κύμα φυγής από την ΑΑΔΕ που παρουσιάζεται  τελευταία.

Καλούμε τη Διοίκηση της ΑΑΔΕ να αποσύρει την απόφαση για τη διεύρυνση ωραρίου ως εντελώς ανεφάρμοστη και αναίτια σε συνθήκες πανδημίας. Άλλωστε γνωρίζει πολύ καλά ότι αρκετοί συνάδελφοι από το φιλότιμο τους, εργάζονται απογεύματα και Σαββατοκύριακα και σε καμία περίπτωση το φιλότιμο δεν μπορεί να γίνει υποχρεωτικότητα. Να γίνει επένδυση επιτέλους σε υποδομές τηλεργασίας ώστε να τηρούνται οι οδηγίες του Υπουργείου Εσωτερικών για όλους.

ΟΙ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΕΚΤΕΣ.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΑΔΕ Η ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ.

Ο ΑΠΕΡΓΙΑΚΟΣ ΜΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗΣ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Η  ΠΡΟΕΔΡΟΣ          O  ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΕΙΡΗΝΗ ΥΦΑΝΤΗ     ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΡΣΕΝΗΣ

Κατεβάστε και εκτυπώστε την ανακοίνωση εδώ

top